|
تحقیقات آموزشی EDUCATIONAL RESEARCH Educational Research تحقیقات آموزشی سنجش و اندازه گیری آموزش تدریس روش تحقیق
| ||
|
یادگیری تدریس تربیت مهارت آموزی 1. اصول یادگیری قوانین یادگیری عوامل موثر بر یادگیری 2. نظریه های یادگیری نظریه های تداعی گرایی(شرح مختصر) 3. نظریه وابسته گرایی 4. نظریه بازتابی 5. نظریه کمی اسپنس 6. نظریه کاهش سائق 7. نظریه شرطی شدن عامل 8. نظریه واکنشهای هیجانی 9. رفتار گرایی 10. (نظریه های شرطی شدن مجاورتی و یادگیری انتظاری نیز در این رده بندی جای میگیرند که به توضیح آن نمی پردازیم) یادگیری اجتماعی (Social Learning) (شرح مختصر) 11. نظریه یادگیری اجتماعی 12. نظریه اسنادی شناخت گرایی (Cognitiveism) (شرح مختصر) 13. نظریه یادگیری معنادار آزوبل 14. نظریه شناخت گرایی گشتالت و پیاژه 15. نظریه انسان گرایی راجرز 16. نظریه یادگیری اکتشافی برونر 17. الگوهای یادگیری 18. الگوهای تدریس 19. سبک های یادگیری 20. سبک یادگیری دیداری 21. سبک یادگیری شنیداری 22. سبک یادگیری جنبشی-بساوایی 23. انواع سبک های یادگیری یا ترجیحات یادگیری 1- سبک یادگیری شناختی = موضوع را درک می کند ، اطلاعات را به خاطر می سپارد ، می اندیشد و مسائل را حل می کند 2- سبک یادگیری عاطفی 3- سبک یادگیری فیزیولوژیکی 24. انواع سبک یادگیری شناختی 25. سبک های وابسته به زمینه و نابسته به زمینه 26. سبک های تکانشی وتأملی 27. سبک های همگرا و واگرا ، جذب کننده وانطباق یابنده
28. روشهای تدریس . پیشرفته! 29. برنامه ریزی درسی 30. برنامه ریزی آموزشی 31. مدیریت آموزشی 32. اهداف آموزشی ...................... • محتوا، روش و وسیله • انواع الگوهای طراحی آموزش • ارتباط و اثر آن در فرآیند تدریس یادگیری • نظریههای تدریس • هدفهای آموزشی • تفاوت بین یادگیری و عملکرد 33. 34. روش های کسب دانش و روش علمی 35. فرضیه . نظریه . پارادایم .جامعه نمونه ......................................... مسئله یابی حل مسئله موضوعات مرتبط: دانش آموزان و دانشجویان student، اقدام پژوهی Action studies / Action research [ شنبه ۱۳۹۱/۰۱/۱۲ ] [ 1:10 ] [ مدیر گروه ]
|
||
| [ طراحی : ایران اسکین ] [ Weblog Themes By : iran skin ] | ||